2015年2月24日

開年飯之食住先

新年快樂。今天分享一個數日前發生在筆者身上的真實故事。(港語注意)

話說筆者跟親戚在年初二一起到酒樓吃開年飯,一坐下當然是拿餐牌看,可是看來看去都只有「新年特惠套餐」,問經理拿點心紙,經理卻說:「今年新年我地怕廚房整唔切,只係整套餐呀,你地揀住先啦。」親戚就說:「嘩,得四個餐揀,咁都得呀?」經理:「唔好意思呀,老闆話今年係咁安排架。」之後就走開了。我就跟親戚講:「冇計啦,依排興事先篩選嘛。」

迫於無奈,在四個被篩選過後的套餐中選了一個,就等飯菜上啦。第一碟來到,只有一堆菜和冬菇,親戚問侍應:「依碟咩黎架?個套餐有依樣架咩?」侍應看了單,說:「發財好市大利。」親戚:「唔係掛?得菜同冬菇喎!發財、好市、大利,三樣都冇喎?」侍應:「er......我叫經理過黎。」我又跟親戚講:「依排唔止興篩選,仲興假貨。」

如果故事是雷同巧合,我親戚是劉皇叔,這時候他就會以一句「籤文都說色即是空空即是色,大家食住先啦!」就完事了。但當然他不是劉皇叔,經理一來到就跟他抗議:「喂,發財好市大利,三樣都冇喎!算點先!」經理看到也貌似嚇了一跳:「都真係幾奇怪...我入去廚房問下佢地。」

經理很快就回來,說:「唔好意思呀,原來三樣都冇晒貨啦。」親戚:「嘩你咁都得......知唔知你貨不對辦,我可以去消委會投訴你地架?」經理:「一係咁丫,我幫你地換過碟,或者碟菜加料整大碟啲丫,好嘛?」親戚:「拿你係至好呀...」

其實一間酒樓,明知新年就弄這幾個套餐,怎麼可以年初二午市就賣光發財好市大利?我是想極都想不通,而最終都是沒有真貨發財好市大利,只是碟菜和冬菇多了一倍,不能說是個完美的結果,但只能說,如果說好了要來個a,來到的卻只是a貨,你都還肯「食住先」不去跟經理抗議,還要照比錢,就真的跟自己過意不去囉。

沒有留言:

張貼留言