2017年3月15日

有咁的老細真係唔識笑

林鄭昨晚全場維持一模一樣的笑容。但如果我係佢下屬,睇完成場真係唔識笑。唔係講佢的整體表現,係佢做上司的態度。

首先,佢公開讚對手曾俊華的助理羅永聰做得好,甚至笑話「有人叫我不如請阿聰啦」(類似意思)。嘩,我係佢手下的話仲洗見人?仲出得黎行?

然後佢又話自己冇洗錢請助理,但立即就有傳媒 fact check 佢明明就有請過政治助理,前記者張秀麗。我唔知佢係扮唔知定唔記得。扮唔知,就佢係「大話娥」。唔記得呢,高官政治助理係高官自己請的,妳請過咩人做野,咩人為妳做過野,同過咩人共仕,妳乜都唔記得架?即係妳眼中冇班o靚啦?

跟住,佢又猛寸鬍鬚「好得閒」所以可以返工上 fb 和民望高,又話自己好忙冇時間上 fb 和學習同市民溝通云云。嘩妳做三十幾年官都未學同市民溝通架?外國高官的話唔好話同市民溝通,上 fb 上 twitter 上 IG 通通都係基本野囉。

仲有,話人返工得閒,潛台詞就係話人懶啦,即係佢又係果d認為上 fb 就係懶人廢青果類老細。甚至仲衰,因為你識同人溝通又係懶人廢青,人緣好又係懶人廢青,準時放工又係懶人廢青,甚至可能放 lunch 出街食又係懶人廢青。

難怪有人話,鬍鬚同葉劉都有一堆前下屬公務員幫,林鄭身邊就幾乎冇。「妳睇下自己啦」。

By the way 佢又引「果個民調」話自己民望贏wor,咁佢到底係 underdog 定民望高架,夾下口供得唔得?

沒有留言:

張貼留言