2016年9月4日

記得投票


筆者以前讀書見過一句,「你不去投票,就是讓別人幫你做決定」。你不碰政治,你不去投票,政治還是會找上你,投票結果還是會影響到你。既然如此何不參與呢?

有些人愛說政客只為選票,係架,所以今次選舉就是讓你選擇和影響政客的機會囉。如果你都不投票,不發聲,玩沉默,誰知道你想政客做甚麼。

而且在現今種票橫行的香港,你不去投票,話唔定真係有人已經幫你投左票架,所以真係要去投票呀。投一次票晒得你幾多時間?4年先一次,唔好咁懶啦。

接下來貼一條片,是美國專門做惡搞新聞的 the onion 網頁的片段,題目叫 (how to) "Pretend You Give A xxxx About The Election"。內容是扮成一個清談節目,主持人問專家,如果一個人是不關心和不認識政治的,如何扮成有認識呢,然後這位專家就教你幾句「萬能 key」來扮高深。即是諷刺那些愛講一些「懶高深」政治意見的 old seafood,其實往往就是最不理會和最不認識政治的人。



留意 caption "the less you know, the more you should pretend to know"


常見的「懶高深」意見包括:

「D政客都係咁衰」

「依家政治太多分化」

「香港已經好自由啦」

「我行中間路線」


caption "most people also know nothing so they won't question you"

不要做個政治冷感的人。當你見到中共不惜花大筆維穩費,又種票,又配票,又掌心雷,又動員乜乜社團,又動員中資機構,仲要逼D住大陸的人落黎投票,就應該睇到,其實選票真的是重要的。不要讓別人幫你做決定,去投票啦!

沒有留言:

張貼留言